Vragen via WhatsApp en social media

Korte, makkelijke vragen kunt u aan ons stellen via WhatsApp of via social media. Deze services zijn niet veilig genoeg voor het uitwisselen van medische en/of financiële gegevens. Via de telefoon kunnen wij al uw vragen beantwoorden. Bel ons gerust: 071 308 38 88. We zijn er van maandag tot en met vrijdag, van 8.30 tot 17.30 uur.

Via WhatsApp of social media kunt u vragen stellen over:

  • uw basisverzekering;
  • uw aanvullende (tandarts)verzekering;
  • hoeveel eigen risico u heeft;
  • de vergoeding van bril/contactlenzen, fysiotherapie, mondzorg (tanden), hulpmiddelen en alternatieve geneeswijzen;
  • wat de situatie is van uw ingestuurde rekening(en);
  • wat de situatie is van uw aangevraagde machtiging (toestemming).

Via telefoon kunt u vragen stellen over:

  • financiële gegevens;
  • nog te betalen bedragen;
  • hoeveel eigen risico er open staat;
  • vergoedingen;
  • eigen bijdragen;
  • waarom wij uw rekening niet hebben vergoed;
  • de zorgverzekering van iemand anders (met toestemming).

WhatsApp

Voor makkelijke vragen.
Ma t/m vr 8.30 tot 17.30 uur.

06 12 97 28 91 

Social Media

Voor makkelijke vragen.
Ma t/m vr 8.30 tot 17.30 uur.

Facebook

Instagram

Tip: volg ons op Facebook en Instagram voor nieuwtjes en leuke acties.

Ook interessant